LIVRARE

Livrarea produselor achizitionate de pe OUTLET DARIANA se face prin intermediul firmei de curierat Sameday Courier, oriunde in tara.

Termenul de livrare este maxim 7 zile lucratoare.

Ne rezervam dreptul de a mari timpul de livrare in conditii speciale, caz in care clientul va fi anuntat din timp.

Costurile de livrare

  • Pentru livrarea in localitati care fac parte din reteaua SamedayCourier:
    • GRATUIT pentru comenzi care depasesc 300RON
    • 16RON (cu TVA inclus) pentru comenzi pana la 300
    • 14 RON (cU TVA inclus) serviciul easybox

CUM CUMPAR

Procesarea comenzilor pe acest Website www.outletdariana.ro se va face doar pentru clienţii de pe teritoriul României. Nu efectuăm livrări în afara ariei stabilite. 
Pot plasa comenzi pe Website persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani până în ziua efectuării comenzii şi care au acceptat termenii şi condiţiile impuse.

Încheierea contractului
Toate informaţiile de pe Website au scop informativ, ele nefăcând obiectul unui Contract Comercial, până în momentul lansării şi confirmării unei comenzi.
După plasarea unei comenzi pe Website, vă vom trimite un email de înştiinţare referitor la recepţia comenzii dumneavoastră. Acceptarea comenzii vă va fi adusă la cunostinţă prin email sub forma Confirmării Comenzii. Contractul dintre Moda Real şi cumpărător devine valabil în momentul expedierii Confirmării Comenzii şi face referire strict la produsele confirmate. 

Obiectul contractului
Toate produsele afişate pe site-ul www.outletdariana.ro la secţiunea „Online shop” pot face obiectul unei comenzi, însă numai în limita stocului disponibil.
Este posibil ca unele culori să prezinte diferenţe de nuanţă între produsul efectiv şi imaginea acestuia pe site. Aceste diferenţe pot apărea ca urmare a prelucrării imaginilor.

Preţul
Preturile afisate pe Website sunt în RON şi includ TVA, dar nu conţin şi contravaloarea transportului, sumă ce va fi adăugată la totalul de plată.
Nivelul costurilor de transport este prezentat la secţiunea „Livrarea produselor”. Ne asiguram că preţurile trecute pe Website sunt corecte, însă, din cauza unor erori sau disfuncţionalităţi tehnice, pot exista situaţii în care preţul afişat să nu fie cel corespunzător. Dacă apar erori şi unele produse sunt postate cu un preţ greşit, veţi fi contactat şi veţi avea opţiunea de confirmare a comenzii la preţul corect sau de anulare a acesteia. Dacă nu puteţi fi contactat, comanda va fi considerată anulată şi se va recurge la procedura de restituire a sumei plătite. Nu ne obligăm să onorăm comenzi ce au ca obiect produse al căror preţ este greşit, iar greşeala este sesizabilă, preţul expus neîncadrându-se în grila noastră obişnuită de preţuri.
Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor postate pe site în orice moment, cu excepţia produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate, in conditiile in care pretul confirmat nu face obiectul unei erori tehnice.

CUM PLATESC

Pentru a achita produsele comandate pe Online Shop Outlet Dariana aveţi la dispoziţie următoarele opţiuni:
– Plată numerar / ramburs
– Plată cu Card bancar VISA, Maestro sau Mastercard (acceptăm şi carduri de credit, dar într-o singură rată)

Plată numerar/ramburs 
Plata se face in lei, integral, la livrare. În cazul livrării produselor la domiciliu, plata se va face către agentul de curierat Sameday, care efectuează livrarea. Agentul de curierat este obligat să ofere clientului o chitanţă nefiscală care atestă efectuarea plăţii.

Plata online cu cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiţii de siguranţă deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacţii.
Pentru asigurarea securităţii tranzacţiilor, Moda Real  foloseşte platforma NETOPIA Payments
În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacţiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plată Netopia Payments. SC Moda Real SRL nu solicită şi nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

 

RETUR

 

  1. Completati formularul de retur – (se gaseste pe spatele facturii primate in colet – sau il puteti descarca  mai jos); acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si  pentru a va returna banii. ATENTIE! Termenul maxim de Retur este de maxim 14 zile.  
  2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga si cutia originala
  3. In colet adaugati – formularul de retur si  factura;

Pentru procesarea returului, va trebui mai intai sa primim coletul trimis de dumneavoastra. Il vom analiza si dupa aceea vom returnarea banilor in cont, vor trece maximum 14 zile de la primirea coletului pe care l-ati trimis pentru procesarea contabila si bancara a contravalorii comenzii.

 

Cum pot efectua un retur?

 

  1. Foarte simplu. Logheaza-te in contul tausi aceseaza sectiunea Returnare comanda din Istoric comenzi. Aici vei gasi toate comenzile tale, care se califica pentru retur, conform conditiilor de retur.
  2. Selecteaza comanda, apoi produsul sau produsele pe care doresti sa le retunezi, motivul returului si contul bancar unde doresti sa iti restituim contravaloarea returului.
  3. Dupa trimiterea cererii de retur, vei putea alege data si adresa de la care doresti sa fie ridicat coletul de catre Sameday.
  4. Curierul va ajunge la adresa aleasa de tine si va ridica coletul. 
  5. Din momentul procesarii returului, iti vom returna banii in contul specificat in maxim 14zile. 

 Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.  Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine.

Motive pentru care returul tau poate fi refuzat:

– produsul nu este în aceeasi stare in care a fost livrat: prezinta semne de purtare, este deteriorat sau nu are eticheta intacta;

– eticheta de compozitie a fost indepartata;

– ai retunat alte produse decat cele mentionate in formularul de retur;

– ai trimis coletul  cu ramburs.

 

Alte mentiuni

Daca optezi  sa faci returul cu un alt curier decat Sameday, in cazul acesta costul transportului va fi suportat de catre tine. 

Pentru orice alte informatii legate de returnarea produselor va rugam sa ne sunati la 0744640179 sau sa ne trimieti un email la contact@outletdariana.ro

 Formularul de retur îl puteți descărca de mai jos.